Sunday, July 27, 2008

Kord Gitar Lagu-Lagu The Closed.

Istillah

C Em A
Bukan inginku mengucup bibirmu
G
Tapi fahamilah diriku ini
C Em A
Pandanglah aku dan terus memandang
G
Ku cuba ungkapkan kata mesra


F G
Cintaku….(cintaku)
F G
Fahami….(diriku)
F G
Dan kau akan mengerti istillah berkasih…


C Em A
Lindungi dia oh dengan sinarnya
G
Biar cahaya itu oh gugur dibibirnya
C Em A
Dekati aku dan terus dekati
G
Kerana kau masih oh tidak mengerti


C Em A
Pandanglah aku dan terus memandang
G
Kan ku ungkapkan kata mesra
C Em A
Dekati aku dan terus dekati
G
Kerana kau masih oh tidak mengerti..



Kontroversi

D F# G D
kau setia pada cinta kita
D F# G D
tapi ku cemburu dengan tingkah lakumu

Bm F#
ku takut kehilanganmu
G
dan ku maseh ragu

D F#
yeah.. yeah..yeah
G D
kontroversi cinta kita
D F#
kontroversi melanda kita
G D
oh hilanglah semuanya
D F#
yeah.. yeah..yeah
G D
kontroversi cinta kita

D F# G D
kau serius tentang khayalan kita
D F# G D
dan ku hanya menanti saat manis berlalu

Bm F#
maafkan aku
Bm F#
kerana cemburuku
Bm F#
dan katakan padaku
G
yang semua kata-kata ku menyinggungmu


Toksik Asmara

Em Am F Am F

Am F
kau serahkan hatimu kepadaku
Am F
tapi ku hancurkan segala-galanya
Am F
ku sakitimu lalu ku ubati
Am F
dengan kata-kata manis bibirku

Am F
bayangku sering menganggu tidurmu
Am F
namun kau masih mendambakan diriku

G F
tapi bila kau sadar dari mimpimu itu
G Em
dan pastikan semuanya berakhir

Am
toksik asmara
F
menjadi saksi cintaku
Am
toksik asmara
F
menjadi mimpi ngerimu.

Am
toksik asmara
F
toksik asmara
Am
toksik asmara
F
toksik asmara



p/s:sorry yer..dlm ni xbleh nk setting text..so kalau korang bosan-bosan..capai gitar,xkire gitar capo',gitar electrik,gitar mainan,hape ke..korang layan ar lagu ni..ni je yang aku dapat buat..mungkin satu hari nanti aku akan try masukkan tab guitar mungkin bass atau keyboard..hehe..yang penting korang terus support THE CLOSED!!!

Cheers,
Remy Electrik!

0 comments: